niedziela, 11 maja 2014

Tony Moly: Mr. Smile Patch

Do koreańskiej marki kosmetycznej Tonymoly mam pewien osobisty sentyment (po trosze ze względu moich ulubieńców występujących w niektórych ich reklamach). Do tej pory miałam tylko kilka ich próbek, które były dodatkami do innych zakupów. Owszem, byłam zadowolona, ale jakoś zawsze było mi nie po drodze z zamawianiem czegokolwiek na ebayu. Dlatego kiedy zobaczyłam, że Memebox (koreański odpowiednik naszych Shinybox czy Glossybox - pudełek niespodzianek z kosmetykami różnych marek) wprowadził do swojej oferty specjalny box w całości od Tonymoly, nie wahałam się ani chwili! 

Najpierw pokrótce przedstawię co znalazłam w pudełeczku:




W dzisiejszym poście chcę skupić się na tym, co przy rozpakowywaniu pudełka najbardziej rzuciło mi się w oczy. Są to takie oto sympatycznie wyglądające wąsy.


Według producenta te dwa żelowe wąsy mają wygładzić linie wokół ust. Zawierają kolagen, ekstrakty z czarnej fasoli, borówki, nasion czarnego sezamu i morwy. 
Stosowanie: Po oczyszczeniu i wysuszeniu twarzy, umieszczamy wąsy nad ustami i zostawiamy na 20-30 minut.

Ogólnie pomysł fajny, ale właściwie chyba nie zauważyłam różnicy przed i po nałożeniu tego cudaka. No, może poza lekkim uczuciem chłodzenia, które czuć w czasie "kuracji". Problematyczne może być to, że wąsy lekko się odklejają i wystarczy za szybko poruszyć głową czy lekko się pochylić, a zaczynają się odczepiać. Dlatego też najlepiej chyba sobie poleżeć, gdy będziemy je testować ^^ Wąsy nie podrażniają, nie uczulają ani nie zostawiają uczucia lepkości,

Podsumowując: Sama na pewno z własnej woli bym ich nie kupiła, ale jako część pudełeczka uważam, że to fajny dodatek :)

Pojemność: 10g (2 wąsy po 5g)
Cena: ok. 12-13$ (Ebay)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz